close

 先說明這篇內容有點黃, 未滿18歲勿讀

#覺得我越這樣說越有人想看
#如果你未滿18偷看了也不要說是Chloe阿姨教的

我跟大熊說我以前有一個德國的女生好朋友但很多年沒見面了現在就偶爾連絡,
她長得金髮碧眼像洋娃娃一樣漂亮,
給大熊看她照片的時候大熊正好打了個哈欠, 還噴口水到我手上,
我大叫說他竟然看美女看到流口水!!!!!
大熊說沒有啦他只是打哈欠, 
怕我不相信還抓我手去摸他褲擋說 「你看, 這裡什麼東西都沒有!」
我已經無言了 =.=

送上一張我今年在德國拍的照片, 可惜這次去沒有機會碰上德國女友

 

me_germany 

 

============================================================

Warning: inappropriate content; reader discretion is advised

I have a German girlfriend whom I haven’t seen for years. She is a gorgeous girl with blond hair and blue eyes. One night I was telling Ben about her and showing him pictures of her. He happened to be yawning while looking at her pictures and drooled on my hand! I freaked out and accused Ben of drooling over other girls. He insisted that he was “just yawning,” then proceed to grab my hand to feel his crotch to prove that there was “nothing there.”

….. I have no words …

Picture taken in Germany this summer. Too bad I didn’t get a chance to meet up with my German girlfriend this time around.

 

來FB找我玩!Come visit my FB page!

Chloe . 大熊 . 溫哥華的天空 C&B in Vancouver

Promote Your Page Too 

arrow
arrow

    Chloe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()