ben_shifu  

上禮拜一天晚上我做了白酒蛤蠣義大利麵,
第二天做了醉雞配炒飯和櫻花蝦炒高麗菜,
我問大熊比較喜歡吃西式還是中式的,
他說了以下這句名言還特地交代我要用這張他穿唐裝的照片寫出來,
「我的胃不分種族, 只分味道。」
說完還自稱是師父 =.=
到底是誰當初開blog的時候叫我不要寫他, 他會害羞,
現在還指定要我寫, 根本就是自己玩得很開心吧 XD

One night I made garlic clam pasta with white wine tomato sauce for dinner. The next night I made Chinese wine chicken with fried rice and Taiwanese shrimp cabbage. I asked Ben which meal he liked better, western or Asian, and he said,

"My stomach knows no colour, only flavour."
- Master Big Bear

He even insisted on typing the last line and called himself master. *rolls eyes*

 

來FB找我玩!^^

Chloe . 大熊 . 溫哥華的天空 C&B in Vancouver

Promote Your Page Too 

arrow
arrow
    文章標籤
    搞笑 名言 師父 大熊
    全站熱搜

    Chloe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()